söndag 23 december 2007

Halmstad, den 23 december

Har något svajig tillgång till Internet (stavar fortfarande ordet med stort I), så inläggen kommer i klump, se det som fyra små julklappar.

Nu är det i alla fall dan före dan och vi ska känna julstämning och vara glada och förväntansfulla och bara tycka att allt är så jävla toppen.
Den som ändå tyckte att det var så.
Hur som helst, det är dan före dan och livet i Halmstad börjar ta ut sin rätt. Att "tvingas" umgås med sina föräldrar är förstås en ynnest om man ser det i det stora perspektivet, men vi som behöver göra det tänker oftast inte så, eller hur?
Här klättras det i alla fall på väggarna så tapeterna flyger.
iPoden hjälper ordentligt, men jag har glömt ladda den med nytt material, och den musik jag har fått via USB-stift har jag inte fixat till till 100% än, det görs i kväll hoppas jag. Så tills vidare blir det Buzzcocks, Arcade Fire och Marie Antoinette-soundtracket, bland mycket annat. Inte fy skam det heller.

Köpte Bitterfittan i går, en liten impuls-julklapp till mig själv (ingen kommer nånsin komma på att ge mig den i julklapp, såna släktingar har jag tyvärr inte). Den har jag fått veta att jag måste läsa, så då gör jag det. Efter nyår antagligen...