onsdag 5 december 2007

The Better the Devil You Tube

En blogg jag har börjat titta in på allt oftare är Sydsvenskans kulturblogg, mest tack vare Daniel Sandströms inlägg.
När jag i dag scrollade neråt för att kolla om jag missat nåt de senaste veckorna hittade jag en länk till The Mirror, som publicerade en av årets vackraste sågningar. Och såna gillar vi, eller hur? Speciellt när det handlar om England och fotboll.

Filmen med Seinfeld-George håller fortfarande på, har tappat bort mig i handlingen, men bättre har det inte blivit, no sir.

För övrigt finns det en djävul. Annars vet jag inte vem som spelar mig ett spratt.
I jakten på Mirror-länken ovan hamnade jag på Youtube och ett klipp på Eric Clapton och hans, eh, fina "Tears in heaven". Och då låste sig datorjäveln.
Fick lyssna på hela jäkla låten, sen funkade allt igen.
Det är en komplott, jag säger bara det. En komplott.

Hur länkar man sådär fint till ett Youtube-klipp förresten? Det funkar inte, hur jag än gör.

Inga kommentarer: