torsdag 20 december 2007

Incubation




Är helt inne i Touching from a Distance, boken om Ian Curtis, och det är förstås bra. Men det är så mycket som pockar på uppmärksamheten.
Jobbet, och julen, och så alla tidningar som har trillat in genom brevlådan under månaden och som mest bara samlar damm, när ska jag hinna läsa dem?
Offside, med den stora Zlatan-intervjun.
Språk, som jag knappt hinner öppna men som ser så bra ut.
Sight and Sound, som brukar innebära sträckläsning.
Flm (den heter så, Flm), den nya filmtidningen som ärligt talat inte verkar så där jättebra, och som jag drog hem från filmhuset en dag i slutet av november.

Jag tror det kallas för stress. Så jag går och lägger mig nu. Om det inte blir mer av det som förra inlägget handlade om förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sett Control? så bra! Hur var FLM förresten? Har vart nyfiken på den.

Martin sa...

Neeej, jag ar inte sett Control! Men den kommer ju i början av januari, så jag räknar dagarna, måste ses!

Flm var väl sådär, lite väl pretto, speciellt med tanke på att den inte hade täckning för det i texterna.
Men dn får (minst) en chans till.