fredag 21 december 2007

Jul-läsning?

Så, vad ska man läsa när man är ledig några dar över julen? Att umgås med släkten håller inte och det enda på schemat i morrn är att gå till Systemet.

Touching from a Distance (förlåt att jag tjatar) ska förstås läsas ut, men det sker eventuellt redan i kväll, och då är det ju enamssa halvtrista dar kvar. Så. Världens sista roman av Daniel Sjölin knökade jag ner, och Språk-tidningen, och Chuck Klostermans Fargo Rock City. Det ska väl räcka, eller?

Gör det inte det har jag lite skumma filmer nerladdade på datorn, får kolla om de håller.
Annars får jag sova som i natt, som en stock. Fast kommande nätter ska jag ta av mig kläderna först, det är ett tips som oftast håller. Men i går bara stöp jag efter att ha ätit lite rester. Hade ju tänkt städa, kan ha varit det som fick mig att slockna...

Inga kommentarer: