onsdag 23 maj 2007

Skivor!

Har gått och velat köpa skivor i flera dagar nu och på väg till jobbet i dag gjorde jag slag i saken. För att inte bara köra i samma gamla spår hela tiden slog jag till med två små skivor.






















Efter Magnus prat om Merle Haggard slog jag till med en CD innehällandes två av legendarens skivor: "Sing me back home" och "The legend of Bonnie & Clyde". Och när jag letade efter de här två bilderna hittade jag en lustig liten country-diskografi-sida, det är sånt som kan göra en lite glad en tisdag kväll.












Skiva nummer två var lite modernare, Shout out louds nya skiva"Our ill wills".
Som jag dessvärre inte har hört än. Alls. Köpte den helt på vinst och förlust. Det var en sån dag.

2 kommentarer:

Staffan sa...

Dejligt! Shout out louds blev jag rekommenderad av en kompis som man vanligtvis kan lita på. Vågar man hoppas på en recension?

Martin sa...

Det vågar man nog. Men först är det ju final. Och så kommer det nog e nliten bit om SD.