onsdag 2 maj 2007

Go west young man, go west

SS har börjat med nån slags stegräknare som vi alla ska ha i några veckor för att se till att vi rör oss mer. Dag ett var i dag och i skrivande stund har jag fått ihop 8 465 steg, det är ju hur mycket som helst ju och då har jag i princip bara gått mellan Kungsan och Slussen tre gånger (enkel tur). Tack vare denna stegräknare och mina spatserturer har jag nu sett Erik Åsbrink strosa gatan fram och AIK-Ola Andersson stressa.

Hade tänkt skriva om Bloc Party och förbandet vi missade (som jag googlade och som var skitkasst, Biffy Cyyro hette de, googla på egen risk, vägrar länka) men jag orkar inte, hela dan igår var miserabel och jag får faktiskt bara ångest av en del saker. Återkommer även i detta ämne (Bloc Party alltså, inte den miserabla 1 maj).

Och nej, det är inte Pet Shop Boys eller Village People jag syftar på i rubriken. Snarare har det med Manifest Destiny att göra (och det är ett av mina favoritämnen att läsa om, perverst nog, och jag menar inte metal-bandet heller).

1 kommentar:

Staffan sa...

Får inte riktigt ihop saker och ting här, är lite för trött för det. Men jag tänker följa din uppmaning och go west. Tack för din fina gästfrihet och den fina presenten. Ser fram emot att se dig i Göteborg snart!!