tisdag 30 juni 2009

Alla dessa frågor (nu med svar)

Är mitt emellan att jag inte veta nånting mer om Brian Clough och att jag genast vill ta tag i Peter Taylors With Clough, är det normalt?... Ska jag lyxa till det och unna mig Grey Gardens på Criterium-utgåvan?... Kommer jag att hitta till Fopp!?... Är Ethan Hawke verkligen med i A Winter's Tale på fredag?... När kommer jag att komma ihåg att införskaffa Wilcos senaste alster?... Är jag kulturknarkare?... Kommer jag hem med ännu en Ben Sherman-skjorta? (såg en enormt snygg BS-väska på NK i dag, bara 2 000 spänn, "bara")... Kommer Wilton som det numera heter "leverera" efter uppehållet?... Hur bra blir Blur?


Och svaren blev: 

Nej... Ja, men inte nu... Jäpp!... Jodå, och riktigt bra var han också, och sjöng och allt... Snart... Ja... Nej, men det var nära att en Fred Perry fick komma hem... Tydligen inte... Fantastiskt.



1 kommentar:

Laura sa...

Välkommen till kvarteren då granne!

Jag ser fram mot forstättningen och några svar på alla dessa spännande (?) frågor.