onsdag 6 augusti 2008

Bokat!

6 kommentarer:

Staffan sa...

Så satans nice. Perfekt bildval också.
Varför inte passa på att bekanta sig liye med Miller på resan? Jag tror det ärNexus som utspelar sig i NY.

Anonym sa...

Ja! Det är du verkligen värd. Om du behöver en sekreterare under resan så säg till. Jag ställer självklart upp.

Anonym sa...

Hej där. Vad skoj med resa! Min blogg har bytt namn till Emms Läsdagbok. Det är samma adress som tidigare. Om du vill ändra här hos dig blir jag glad. :)

Anonym sa...

Ingen panik! :)

Martin sa...

Staffan: ska inspektera herr Miller.

C: Tror du verkligen att du kan komma under 20 kg hem då? ;)

Anonym sa...

Ha! Vid flyg till och från USA får man ha fler kg med sig än inom Europa. Bra. För jag misstänker att det inte går att snacka sig ifrån böter på den sidan Atlanten. ;)