måndag 16 april 2007

Gah!

Varning: riktigt uselt inlägg!

Hade verkligen (verkligen!) tänkt slappa idag, dricka kaffe, ta en promenad, hitta en gräsplätt att liggga och läsa på (just nu: Jesper Huors "Sista resan till Pnom Phen") och lyssna på fåglarna och när de blev för enerverande, eller kidsen och småbarnsmammorna kommer, lyssna på iPoden.

Nu blev det inte så. Förstås. För om tio minuter ska jag in och jobba. Och fram tills nu har jag bara hunnit med sånt som skulle fixas ikväll. Eller, ja, inte mycket av det heller, men jag har iallafall inte gjort det där sköna. Så, nu får jag ta vår nya inskolningselev i handen och lära honom hur man sätter på en dator och hur man fuskar sig igenom M:s sidor. Det klarar han nog. Men fan vad jag inte vill jobba nu alltså. En bajer i näven och sol i trynet, det hade vart nåt det. Fan.

Ja, just det. Har klippt mig i dag också. På Hårgänget med den tydligen så blodiga reklamen. Har inte sett reklamen, men klippa kan de, speciellt då förstås Andy.

2 kommentarer:

Staffan sa...

TJA! Älskar Drukkenbolt!!!1111 Sen har jag tack vare dig börjat läsa "Varulven" också. Helt underbar. Tyvärr har jag bara kommit tio sidor på en vecka, jag läser lika snabbt som en blind dyslektiker. Men innan året är slut ska jag nog kunna komma med en recension. Och då har jag dessutom memorerat varenda mening i hela boken. PEACE! Snart ses vi!!

Schmarro sa...

andy är grym men MICKE MICKE HAN ÄR BÄÄÄÄST. och reklamen finns i marsnumret av nöjesguiden vet jag, den är fin faktiskt. lite blod har väl ingen dött av.