fredag 23 januari 2009

Facebook-vånda



Jo jag spammar nu, men var inne på Facebook för att registrera mig i en grupp och hamnade på nåt sätt i en annan. 

Så här: När Svenskan förra månaden lät sina kritiker välja årets favoriter illustrerade de det med att låta några utvalda skribenter posera i sina hemmiljöer. Den man kommer ihåg är Carl-Johan Malmberg poserandes bland sina fantastiska bokhögar i sin uppenbarligen fantastiska lägenhet. 
Trodde i min enfald att jag var ensam om vurmen, men det har alltså startats en facebookgrupp om denna lägenhet. Ville såklart gå med, men skyggheten tog överhanden. Av de 28 medlemmarna fanns ju alla från Birgitta Stenberg till Roger Wilson och Annina Rabe.

Och allt detta för att jag missade Zitas/Weird Sciences filmquiz på Pet Sounds i går.

Inga kommentarer: