måndag 26 mars 2007

Solaris

Sov över 40 timmar i helgen. Måste vara nån slags personligt rekord, men tydligen behövde jag det. Hade nog sovit tolv timmar till i natt om jag inte hade behövt ta en sväng till jobbet.
Fick även äran att gå in på Grand Hotel med ett litet brev innehållandes Johnny Cashs San Quentin-cd med tillhörande dvd. Där har jag inte varit sen jag intervjuade Dan Wolgers och sen efterfestade med några riktigt alkoholstinna typer. När var det? 2000?

Som sann kulturjunkie blev jag helt till mig av solen. På ett sånt där sätt som man inte får. Hann knappt se den i går, och nu när den var framme igen kunde jag inte undgå att svära över eländet. Hade tänkt smita in på nån bio men det sket sig ju. Köpte Modstrilogin på dvd i stället, undrar när jag får tid att se den?

Vafan, är det här nån jävla dagbok eller?
Skärper mig, alldeles strax.